Podes dig selv imod dårlig PR

Hvad er dårlig PR?
Godt, hvis du er en virksomhed, non-profit eller association manager, dårlig PR ikke noget positivt om opførsel af dem vigtige uden for publikum i jeres at de fleste påvirker din operation.
Det mislykkes at oprette eksterne interessenter adfærdsændring fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Og det aldrig ikke overtale disse nøgle uden for folk at din måde at tænke, eller flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din afdeling, afdeling eller datterselskabet til at lykkes.
God PR, på den anden side kan virkelig ændre individuelle opfattelse og føre til de ændrede adfærd, du har brug for. På samme tid kræver det dog mere end særlige begivenheder, brochurer og pressemeddelelser hvis du virkelig ønsker at få din PR penge værd.
Din podning mod dårlig PR er den underliggende forudsætning for public relations, og her er det: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Du kan blive overrasket over, at gode PR kan skabe resultater som udsigterne begynder at arbejde med dig; kunder at foretage gentagne køb; stærkere relationer med de uddannelsesmæssige, labor, finansielle og sundhedssektoren samfund; forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer, og endda kapital givere eller angive kilder ser din vej
Som indsats gevinster momentum, kan du også se resultater, såsom nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures rebounds i showroom besøg; medlemskab programmer på fremmarch; Fællesskabet service og sponsorering muligheder; forbedret aktivist gruppe forbindelser, og udvidet feedbackkanaler, ikke at tale om nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter.
Hvor vigtigt er det at din vigtigste udenfor publikum virkelig opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester i et positivt lys? Vital faktisk så forsikre dig selv, dine PR-medarbejdere har købt ind i hele indsatsen. Vær især forsigtig, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Tage sig tid til at gennemgå PR blueprint i detaljer med dine medarbejdere, især hvordan du vil indsamle og overvåge sager af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Opfattelsen af overvågning faser af programmet kan naturligvis blive håndteret af professionel undersøgelse mennesker, hvis budgettet er tilgængelige. Men altid holde inde indre at din PR folk er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, der kan udmønte sig i sårende adfærd.
Nu, lad os tale om dine offentlige forbindelser mål. Du har brug for en, der taler til de afvigelser, der dukkede op under din nøgle publikum perception overvågning. Efter al sandsynlighed, vil det kræve opretning ud at farlige misforståelse, eller korrigere denne grove unøjagtigheder eller gøre noget ved det skadelige rygte.
Realiteter public relations er, at mål har brug for strategier til at vise dig, hvordan man kommer derhen. Og også, du har kun tre strategiske valg, når det kommer til håndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre opfattelsen, eller styrke den. Desværre vil en dårlig strategi pick smage ligesom is på din corned oksekød og kål, så være sikker på, den nye strategi passer godt med dine nye pr mål. Du ønsker ikke Vælg “change” når fakta diktere en “styrke” strategi.
Din PR hold skal oprette bare den rigtige, korrigerende sprog. At overbevise et publikum til din tankegang er frygtelig hårdt arbejde, så vi leder efter ord, der er overbevisende, overbevisende og troværdig og klar og saglig. Du skal gøre dette, hvis du skal rette en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de ønskede adfærd.
Her skal du vælge kommunikation taktik mest tilbøjelige til at bære dine ord opmærksom på din målgruppe. Mødes igen med din kommunikation specialister og gennemse din meddelelse for virkning og overtalelsesevne. Du kan vælge fra snesevis af tilgængelige taktik. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Bare vær sikker på, at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
På chancen for kan at den gamle linje om troværdigheden af en besked afhængigt af leveringsmetoden er sandt, du tænke på introducerer sig hen til mindre forsamlinger i stedet for at bruge højere profil kommunikation såsom pressemeddelelser eller talkshow optrædener. Anser dig selv advaret når emnet for en statusrapport er foreslået. Tid for dig og din PR folk at vende tilbage til feltet for en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Bruger mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark-session, vil du nu se nøje for tegn at din kommunikation taktik har arbejdet, og at den negative opfattelse ændres i din retning.
Hvis utålmodighed stikker sit hoved, du altid kan fremskynde tingene med et bredere udvalg af kommunikation taktik og øget frekvenser.
Naturligvis, vil det konvertere dårlig PR til god PR ved at gøre noget positivt om den opførsel af dem vigtige uden for publikum i jeres at de fleste påvirker din operation. Det vil gøre jobbet ved at oprette eksterne interessenter adfærdsændring fører direkte til dine ledelsesmæssige mål. Og det vil trække dette ud ved at overtale de centrale udenfor folk til din måde at tænkning, således flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din virksomhed, non-profit eller association til at lykkes.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1100 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *